QUINS NOUS REPTES ÈTICS I JURÍDICS PLANTEJA LA INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL?

30/04/2024 de 18:30 a 19:30 (Europe/Madrid / UTC200)

CaixaForum Macaya - Barcelona

CONFERÈNCIES I DEBATS

QUINS NOUS REPTES ÈTICS I JURÍDICS PLANTEJA LA INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL?

Des de la Llei d’intel·ligència artificial de la UE fins al reconeixement facial i les armes autònomes, fins a quin punt els diversos riscos que plantegen aquestes noves tecnologies estan correctament identificats en les regulacions actuals i quines previsions podem fer del seu desenvolupant futur, tant a Europa com en altres bandes del món? La podem regular i governar d’alguna manera?

A càrrec de:

Dra. Julia Pareto, investigadora de la Càtedra Artificial Intelligence and Democracy a l'Institut Universitari Europeu de Florència i de l'Institut de Robòtica i Informàtica Industrial, CSIC-UPC.

Dra. Marta Cantero, investigadora de la càtedra Artificial Intelligence and Democracy a l’Institut Universitari Europeu de Florència i y professora a l'escola de dret de la Universitat de Tartu.

HORARIS

Dimarts 30 d’abril, a les 18.30 h

COMENTARIS

Entrada gratuïta